נמאס לך לרדת במשקל ולעלות שוב?
רוצה למצוא את הבגדים שאת אוהבת בחנות?
חוסר השליטה העצמית על האכילה מתסכל אותך?
לחוצה, עמוסה, אוכלת אבל אחר כך מצטערת?

מה עושים עם התסכול הזה???

בשיטה שלי ההוליסטית והמשולבת
את יכולה בעזרת ה'
לצאת מאכילה רגשית והשמנה!

אז אם רוצה לעשות משהו שונה
ולהגיע לתוצאה שונה,
את מוזמנת לפגישה פורצת דרך
שתוסיף לך בס"ד המון כח, בהירות ותקווה.

אם תבחרי שנעשה את הדרך ביחד
להצלחה שלך

אז נעסוק בפגישות פנים אל פנים בבני ברק או דרך טלפון/זום

בנושאים מתוך אלה או אחרים בהתאם לצורך:

למי מתאימה התוכנית הפרטנית?

 למי שצריכה להוריד בין 5 ק"ג ועד ל- 55 ק"ג ורוצה לרזות ולא לעלות שוב.
 למי שעברה ניתוח בריאטרי ורוצה לשמור או לא לעלות או כבר עלתה אחרי הניתוח.
 מי שכבר ניסתה ויודעת הרבה על אורח חיים בריא וקשה לה ליישם או לעבוד לבד.
 לנערות החל מגיל 14 או לקראת שידוכים.
 לבנות 40+ 50+ 60+ כאשר חילוף החומרים איטי יותר וקשה לרדת במהירות.
 לכל מי שרוצה איכות חיים ואפילו להציל את החיים כי מראה ובריאות חשוב לה.
 לכל מי שבתקופת עומס ולחץ ומפצה את עצמה באכילת מתוק.
 למי שסובלת מאכילה רגשית או לחץ ורגשות שליליים.
 למי שרק לקבל תפריט לא הביא לה תוצאות.
 למי שיש לה סיפור עם אוכל ועודף משקל עוד מילדות.
 למי שיש לה משקעים מהעבר שמפריעים לה בהווה ומובילים לאכילה.
 למי שסובלת מדימוי עצמי נמוך או חוסר אמונה ביכולתה לרזות ולחיות בריא.
 למי שסובלת מסכרת, סכרת גבולית, בעיות לחץ דם וכולסטרול, כבד שומני, גורמי סיכון במשפחה ולכל מי שרוצה לדאוג יותר לעצמה ולמשפחתה בעזרת ה'.

מי אני ולמה כדאי לך לעשות איתי את הדרך ליעד שלך?

נעים מאוד! זהבה רוז מנהלת 'רזה ובריאה' Master Trainer NLP יועצת תזונה והרזיה, מאמנת ומנחת קבוצות מבוגרים מוסמכת. כאחת שגם רזתה בעצמה 20 קילו ושומרת על המשקל לאורך זמן אני מבינה את האתגר ומאמנת בגובה העיניים.
סיפורים מהקליניקה ותובנות מקצועיות ואישיות של מעל 30 שנה העליתי על הכתב בס"ד בספרי: "10 הדרכים הטובות ביותר להצלחה בהתמודדות עם אכילה רגשית".
אני מאמנת נשים ונערות באופן פרטני וממוקד לפתרון מהשורש של בעיית האכילה הרגשית ושינוי הרגלי אכילה, כושר וניהול לחצים בדרך תודעתית, קלה ליישום ולהבנה ומשולבת בחוויה מעצימה ומשחררת. 
כותבת בעיתונים דיגיטליים ומודפסים ומרצה בנופשי נשים ובסדנאות של ארגונים.
לאחר מאות ואולי אלפי מפגשי אימון שעשיתי במשך השנים בהם ברוך ה' עזרתי לנשים ונערות רבות, זכיתי לשכלל תהליכים, פיתחתי כלים גם לאכילה אוטומטית, מרובה והתמכרות למתוקים, נשנושים ומאכלים ומשקאות מזיקים לבריאות וגם לסגל הרגלי בריאות ביתר קלות.
לכן אני יכולה וזוכה ברוך ה' ללוות יד ביד בצורה פרטנית, בסדנה ובקורסים דיגיטליים ובאמצעי המחשה נוספים כך שכל אחת יכולה בעזרת ה' למצוא את הדרך שלה להתחזק איתי ועם הפעילות שלי.

זהבה רוז- טיפול באכילה רגשית

למי לא מתאימה התוכנית הפרטנית?

נשים ונערות משתפות על תהליך האימון הפרטני, בטח יעניין
גם אותך לקרוא להלן ויש עוד המלצות בעמוד המלצות באתר זה:

זהבה המיוחדת!
עזרת לי מאוד להבין שהאוכל הוא רק כדי לתת לנו כוח ולא צריך להיות מסביבו כל הזמן. לחשוב לפני כל דבר שמכניסים לפה ולשמור על בריאות והצלחה בכל.
בעזרת ה' אני אמשיך להשתפר ולראות תוצאות למרות שכבר רואים תוצאות מדהימות.
נ.ב. למדתי שלא להתייאש ולחשוב בתת מודע ולא להגיד רק לא בריא. ברגע שחושבים את יכולה לעשות הרבה יותר ממה שתמיד עשית. מהמהלך של ההליכות / אוכל וכל דבר זה ממש פטנט עולמי!
גם למדתי איך שלא יתחשק לי לאכול ממתקים וכל זה למדתי אך ורק ממך. תודה ענקית!
תודה רבה על כל העידוד במשך הזמן
לוקחת תמיד איתי הלאה
מוקירה ומעריכה ומודה מכל הלב

לזהבה היקרה מאוד! רציתי להודות לך על הסדרה המדהימה שעברתי וחוויתי אצלך שעוזרת לי ונותנת לי כוחות במגוון תחומים, מעבר לתחום האכילה. וגם בתחום האכילה אני מרגישה יותר אנרגטית ויותר כח לשלוט על הדחף הרגעי. מאחלת לך שתזכי להמשיך לעזור לאנשים ולסייע להם. 

  "החיים שלי מלאים עניינים מסביב שהם לא בשליטתי כך שאני מרגישה מאוד טוב עם העניין שיש לי שליטה עצמית על האכילה שלי." כך אמרה לי בחיוך מאושר מתאמנת שהורידה בארבעה וחצי חודשים 8.1 ק"ג. היו לי שתי חתונות ושבת אופרוף במשפחה מאז שנפגשנו באימון הקודם ואני מסמנת לעצמי v גדול. לא נגעתי בעוגות והם בכלל לא דברו אלי. גם בבית אני בכלל ניתקתי את הקשר בין הלחץ של החיים למתוקים. לך מגיע כל הכבוד. עשיתי הרבה דיאטות בחיים אבל אף פעם לא הגעתי להישגים כאלו." 

זהבה המקסימה והמסורה! תודה על שזכיתי להגיע אליך ולהכיר אותך, ב"ה מפעם לפעם אני רוכשת עוד ועוד כלים וטכניקות לעבודה. את מצליחה בכל פעם להפעים אותי מחדש במקצועיות שלך ובהבנה של המצבים שעולים תוך כדי תהליך. אני מתחזקת ויותר מאמינה בעצמי, מאפשרת לעצמי לעבור דברים שפעם היו יותר חסומים וקשים אצלי. תודה על הכל - על הכוח, על ההבנה, על האמפתיה, על הכלים, על ההדרכה - ועוד היד נטויה. ישלם לך ה' כפעלך ותראי רק ברכה בעמלך. שתזכי לעזור לעוד נשות עמך ישראל מתוך בריאות והמון כוח וכמובן סיעתא דשמיא. מעריכה מאוד מאוד -

נהניתי מאוד מהמפגשים עם זהבה תמיד מדברת בעדינות. יש לה ידע עשיר ומקצועי הן בתורת הבריאות והן באופן הפעלת התת מודע ויצירת מוטיבציה והתגברות על קשיים. זהבה גם משלבת את האמונה והתפילה כחלק בלתי נפרד. בסיעתא דשמיה סיימתי סדרה של 10 מפגשים ואני מאמינה שאמשיך לרדת גם לאחר מכן. ממליצה לכן, לא תפסידו בתודה רבה

רוצה לשתף בתובנה שהייתה לי הערב הייתי בחתונה של בת דודה. נסעתי עם חברה משותפת. הגענו לאולם בשלב של הבר ואחרי כל האיחולים וסיבוב ריקודים קטן ניגשנו להציץ מה יש לבר "להציע" חברה שלי קצת מלאה, אנו מדברות הרבה בנושא המשקל והאוכל. עושות הליכה יחד. שיתפתי אותה בתהליך שעברתי בעזרתך בקיצור, חברתי התכבדה מהבר בשניצלונים. קטנים ועסיסים... כאלה "שאין לה בבית" ואני לקחתי 2 פלחי אבטיח וחשבתי שזה ממש לא היה קשה לי "להתגבר"!! מה הקשר לאכול שניצלונים מלאי שמן??!! האבטיח היה פי אלף עסיסי ומרענן. חברה שלי לא עמדה בפיתוי.. ולי אפילו לא היה פיתוי!! זה ברור לי שזה בזכות מה שלימדת אותי והכנסתי למודעות שלי. יש דברים שפשט לא אוכלים!! לא קשור אלי!! מתפללת על חברתי שתגיע לתובנות ולאכילה נכונה גם כן בקרוב כמובן המלצתי לה עלייך כבר מזמן! לילה טוב ובשורות טובות

במפגש הראשון אמרתי לה: זהבה אני מגיעה מיואשת! חסרת אונים! כשאני רואה דברים מתוקים ומאפים אני לא רואה בעיינים! ... אין לי בכלל חשק לעשות משהו... אבל אני חייבת!! אני בסכנה! זהבה חייכה כיודעת את הדרך מצויין. לאט וברגיעה הלכנו בדרכים מרתקות ומעניינות. הקשבנו למה שבתוכי פנימה בהרפיה ובנעימות וזהבה חזרה והעצימה את הדברים שאני אמרתי . לאט לאט בשיטות עמוקות וחכמות הגעתי למקום שמעולם לא חלמתי שאהיה בו. (אפילו לא העזתי להתפלל עליו) תארו לכם שאין לי משיכה בכלל לעוגות וכאשר קורה שיש משהו מושך מאוד ואני רעבה קל לי מאוד להמנע . זה נס! תודה עצומה לבורא עולם ומגלגלים זכות ע"י זכאי! תודה זהבה

זהבה יקרה! אין בפי מספיק מילים להביע את ההרגשה הנפלאה כל שבוע אחרי כל פגישה בינינו. ההרגשה הנפלאה אני מרגישה כל כך מחוברת לעצמי עם כוחות גוף ונפש להמשיך הלאה. בכלל יש לי עבר מאוד ענף של דיאטות וניסיונות לרדת במשקל ואף פעם לא היה לי את החוויה והכח ובע"ה להצליח. וגם אני אוהבת מאוד איך שבכל צעד ושעל את מצרפת את התפילה, אמונה ביטחון והתודה לה'- זה מדהים!!! אני מודה לבורא עולם שחיבר בינינו... יהי רצון: שה' ייתן לך הרבה כוחות וסיעת הדשמיה לעזור לעוד ועוד אנשים להגיע אל האמת המיוחדת שאת מקרינה. בתודה וההערכה,

אני חייבת לשתף. לפני 10 חודשים בערך הלכתי לזהבה רוז. הייתי במקום די מייאש. חצי שנה אחרי הלידה, עליתי 10 קילו ממשקל הלידה:) המצב נראה רק הולך להיות יותר גרוע. ממש התפללתי על זה שאצליח לאתחל את עצמי מחדש ואז שלח לי ד' את ההזדמנות לשמוע על זהבה ולהחליט שאני לא יכולה להנזק מכך. אמרתי לזהבה שאני פרסום מהלך כי כל מי שרואה אותי היום, 23 קילו פחות נכנס להלם החיים והשאלה הראשונה היא "איך עשית את זה?" אני באמת חושבת שהמספר טלפון הכי שימושי בצג שלי זה המספר של זהבה ולמרות שאני ממש לא מדברת איתה הרבה… אני חייבת לציין שהתהליך הזה הוא לגמרי אישי ולכן אני לא מוצאת לנכון לשתף כאן מה בדיוק היה, אבל מה שברור שאף אחת מאיתנו לא אוכלת שטויות בגלל שהיא רעבה… אני טוענת שעברתי ניתוח: להוציא מהראש את הסיפורים והמניעים שגרמו לי לאכול שטויות ולהכניס סיפורים חדשים שיגרמו לי דחיה מוחלטת של האוכל הרע ובחירה מודעת ומובנת מאליה באוכל בריא ומתוכנן. החוויה מבחינתי שזה לא דורש ממני עבודה קשה בכלל, זה הפך לחלק ממני. פתאום אני רואה כאן את זהבה, אז ד"ש חם ושוב – תודה רבה! נתת לי את הזכות להתחיל לחיות מחדש, ב"ה. טובי. 

בב' סיון תש"פ התקשרתי לאימא של נערה בשנות העשרה שסיימה 9 פגישות אימון פרטניות אצלי כדי להתעניין בשלום ביתה ומה מצבה והנה מה שהיא אמרה לי בטלפון: אני מצטטת כאן את דבריה בעילום שם כמובן: "זהבה, מה שלומך? הוי זהבה יש לנו ימים יפים יפים את לא מבינה כמה יפים. יום אחד הלכתי עם (ציינה את שמה של ביתה) לקנות בגדים זה היה לא מזמן-לפני שבוע שבועיים אמרתי לה אני חייבת להתקשר לזהבה! היא נכנסת כבר לשמלות הוורודות שהיא חולמת עליהן. בלי עין הרע, בלי עין הרע היא ממש מגיעה עכשיו למשקל היעד. הקדוש ברוך הוא גדול בשמים אנשים עוצרים אותה ברחוב ושואלים אותה: "עשית ניתוח? עשית ניתוח?" בלי עין הרע, בלי עין הרע היא כבר ירדה 55 ק"ג עם הכלים שאת נתת לה. אני ממש מתרגשת ממנה תדעי לך שהיא ממש מכניסה לבית שלנו אווירה של בריאות אני ממש מרגישה איך שדברים זזים פה"

אם את אומרת לעצמך בלב:
כן, גם אני רוצה להיות יותר רזה ולדאוג לבריאות שלי!

יש לך כתובת:
זהבה רוז
052-7610920
או שלחי מייל ל: [email protected]

הנה שאלה נפוצה, אולי יעניין אותך לקרוא את התשובה

זהבה רוז- טיפול באכילה רגשית

יש לי בכלל סיכוי לרדת במשקל?  אולי ניתוח יפתור לי

את כל הבעיות וזהו???

היו לי מתאמנות שהגיעו אלי אחרי ניתוח בריאטרי.

הרופא אמר להן שניתוח בבטן זה לא ניתוח בראש. ואכן הן כבר התחילו לעלות מעט או אפילו מישהי עלתה 40 קילו אחרי ניתוח ואז התחילה אצלי סדרת פגישות כדי למנוע המשך עליה או ניתוח חוזר שבעלה אגב לא מרשה...

לכן את העבודה לשנות גישה לאוכל ולעשות עבודה תודעתית צריך לעשות בכל מקרה

אז למה לא למנוע ניתוח?

 ואם כבר עשית ניתוח - למה לא לבא להתאמן

 ולשמור על ההישגים שעלו לך במאמץ כה רב???

מאמינה שתבחרי נכון וטוב!


אז אם גם את:

רוצה להשתחרר מאכילה רגשית,

משתוקקת לעשות טוב לעצמך וליקרים לך, 

רוצה להעניק לעצמך מתנה מעצימה לחיים,

ואולי נמאס לך מדיאטות והשמנה חוזרת,

הבריאות מחייבת...

צרי איתי קשר ללא היסוס

מחכה כבר להכיר אותך ולהתחיל לעבוד ביחד

כן, השליחות שלי זו ההצלחה שלך!

זהבה רוז

 

רוצה שאחזור אליך?

חייגי 052-7610920

באין מענה תוכלי להשאיר לי הודעה כאן למטה 

או שלחי מייל לכתובת [email protected]

בס"ד

קשה לשנות הרגלים?

חשה לחץ ומתח? האכילה רגשית? יש לי פתרונות!

הדמיית הספר להצלחה בהתמודדות עם אכילה רגשית של זהבה רוז
דילוג לתוכן